[WERKTITEL] - DE NIEUWE LICHTING

[WERKTITEL] - De nieuwe lichting - 2022

‘’Dompel je onder in een bijzonder muzikale avond uitgevoerd door nieuwe talenten van de toekomst. [Werktitel] – De Nieuwe Lichting is een musicalavond waarin nieuw materiaal en originele bewerkingen uit musical- en theatervoorstellingen worden gebracht door een talentvolle cast.

Nieuwe makers stellen het programma samen, bepalen de inhoud en creëren nieuw repertoire. De makers van de toekomst koppelen verhalen en thema’s uit hedendaagse musicals aan hun eigen verhalen. Ze verwerken de wereld waarin we nu leven en hoe we ons hiertoe kunnen verhouden in nieuwe teksten, nummers en choreografieën.

Het programma werd opgevoerd door De Nieuwe Lichting, een concept van NANOEK, om net afgestudeerd musicaltalent een podium te bieden. De samenstelling van de performers, de artistieke visie en de inhoud van De Nieuwe Lichting wordt in samenwerking met MusicalMakers gedaan.’’

Cast Shanice Redan, Lindy Zimmer, Cheyenne Herdigein, Jelle/Jade Verbogt, Iwan Oorburg, Jip Verdellen, Teuntje Post, Maggie Symonds

Regie Anouk Beugels

Muzikale leiding/pianist Marco Hoving