Lokroep

vernieuwend modern musical contemporary

Lokroep de #wetoo musical

Lokroep, de #wetoo musical, is een enkele reis naar het genadeloze gebied tussen verleiding en bedreiging. Een raamvertelling die je meeneemt naar een steriele operatiekamer, een coffee corner die druipt van activisme en naar de studio van de meest bekeken talkshow van Nederland. Gecomponeerd, geschreven en bedreven door een nieuw creatief collectief.

Artistiek team
Regie en concept: Anouk Beugels
Componist: Job Greuter
Muzikaal Coach en pianist: Paul Maassen
Schrijvers: Elisabeth van Nimwegen, Marijn Bellaard Amanda Payne, Lotte Pierik, Lisse Knaapen, Mirthe Bron
Schrijfcoach: Tjyying Liu en Anouk Beugels
Lichtontwerp: Jan Kortbeek/Lightwise

Cast
Shanice Redan, Marijn Bellaard, Tjyying Liu, Lisse Knaapen, Saskia Mees, Charlotte Dommershausen en Okke Westdorp

Shout Out

Met Lokroep willen we een gesprek over #MeToo op gang brengen dat niet alleen de spotlight op de daders en de slachtoffers richt. We zoomen in op de omstanders: de mee-lachers, de directieleden, de agent die het proces-verbaal opmaakt, de ‘vrouw van’ en nog vele andere personages. Lokroep gaat over het complexe systeem achter seksueel grensoverschrijdend gedrag. Een systeem waar wij allemaal op de één of andere manier onderdeel van uit maken.

Vandaar dat wij spreken over de #wetoo musical.